O projekcie

23-piętrowy, nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks mieszkaniowy w pobliżu portu Batumi, w pierwszej linii brzegowej. Projekt znajduje się w starej części Batumi, 5 minut do kolejki linowej.

Infrastruktura projektu

Głównym celem Grupy Gumbati jest stworzenie nowoczesnego systemu infrastruktury i świadczenie usług typu hotelowego, które zapewnią maksymalny komfort zarówno właścicielom apartamentów, jak i ich gościom.

ZARZĄDZANIE APARTAMENTAMI

ZARZĄDZANIE APARTAMENTAMI

Wszyscy właściciele apartamentów będą zaangażowani w elektroniczny system zarządzania, który umożliwia właścicielowi otrzymywanie szczegółowych informacji na temat odwiedzających i okresu ich wynajmu, a także stawki czynszu i całkowitego dochodu z apartamentu. Firma zarządzająca wspiera i utrzymuje również

CZŁONKOSTWO W SYSTEMIE WYNAJMU

Firma zarządzająca i właściciel apartamentu zawierają „umowę o zarządzanie”, zgodnie z którą firma zarządzająca podejmuje się wynajmu apartamentu i spełnia wszystkie warunki umowy.

POLITYKA CENOWA

Koszty usług zarządzania apartamentami: Stawka firmy za usługi zarządzania apartamentami wynosi 35% uzyskanego przychodu, natomiast

WARUNKI ZAKUPU NIERUCHOMOŚCI

Rejestracja jest przejrzystym i prostym procesem, który trwa łącznie 30 minut

PODPISANIE UMOWY

Obywatel dowolnego kraju posiadający paszport umożliwiający rejestrację nieruchomości na osobę fizyczną lub prawną.

DOKONANIE PRZELEWU

Po otrzymaniu umowy sprzedaży można przelać kwotę na rachunek bieżący firmy. Następnie przedstawiciele firmy prześlą odpowiednie dokumenty.

PROCES REJESTRACJI

Po przelaniu kwoty można zarejestrować nieruchomość na swoje nazwisko w gruzińskim Urzędzie Miasta. Rejestracja trwa 30 minut. Po rejestracji stajesz się pełnoprawnym właścicielem. Istnieje również możliwość zdalnego zakupu nieruchomości na podstawie pełnomocnictwa.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

WYPEŁNIJ FORMULARZ A ODDZWONIMY DO CIEBIE W CIĄGU GODZINY

SOCIAL MEDIA

Facebook

Instagram

YouTube

LinkedIn

ART